Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

emiel

Heey kerel,

je hebt leuke ideetjes  O0

davey

whaha die wieldoppen :D

Ik zou het zelf niet doen hoor.. maar tis wel grappig
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

-Rick

haha die wieldoppen zou ik niet doen. vind je bumper wel gaaf zo, met die tyraps gekruist (Y)

Wanneer komt de eerste meet eraan? xtje meegaan voor mij lijkt me zo.

Rick_db

heey even een vraagje over die girll.. je hebt al een en horde dat je ook aan het bieden was voor een van ebay.. kan i kdie niet van je overnemen want ik zoe ker zo een, en aangezien jij hem al hebt :o ik zou hem goed kunnen gebruiken voor m'n idee (check mn topic maar)

Red Racer

heb hier wat onduidelijke foto's van de doppen die er op zitten.




heb op ebay iets gekocht, een koplamp verstel schakelaar voor de looks aleen de motor en de bekabeling heb ik niet, het zal via duitsland moeten komen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

Heey kerel,

O0 staat best grappig zo die wieldoppen!

Red Racer

ik dacht zelf dat het een ramp werd maar het is er toch goed van af gekomen.

het is dat het zo fout winter moet wezen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Uhm..erg kleurrijk, die wieldoppen.

Red Racer

zo ik zal er maar weer us een update in gooien

zal eerst beginnen met de b-stylen die ik met de covers heb gemonteerd.


zo te zien moet ik me achterste gordels nog omwisselen en de c-styl covers monteren maar dan moet er heel wat van af worden gehaald.

was toch bezig met de electro want me tweeter moest er ook uit worden gehaald.
dus ik heb de oude 3de remlicht uit gehaald en een ander van de sloop gemonteerd, zal aleen nog eens een nacht foto maken van de 5! remlichten


ik heb zo af en toe toch zo me twijfels met die wieldoppen om ze WEER zwart te maken Of ik maak ze wit om een ander contrast te zoeken :P


dus morgen naar de action voor 3 a 4 busjes wite spuitbus.

dit heb ik via de duitse ebay gekocht wat ze aleen in duitsland hebben, dus nu zoeken naar de stelmotortjes die ergens verstopt zitten en alles aansluiten.


Oud


Nieuw


ENNNN
een 2dehands setje zwarte zonnekleppen MET spiegeltje




zo nu is het aleen dat ik een OEM hoedenplank op de sloop vind die zwart wordt, het hemeltje wordt ook zwart gemaakt ergens in de kmomende weken op een een of ander manier.
er komt een andere grill in want deze grill vind ik wat zonde om nog te gebruiken en hou hem in een virtine of zo.

grt


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

kijk dat vind ik nou leuke mods :) lekker oem
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

emiel

 O0

jij verveelt je dus nog steeds niet.

Mooi man!!!

Red Racer

het zijn nette mods die het uiterlijk niet te doen hebben maar aleen maar EOM(standaard) maken

ik denk zo dat aleen mischien het stuurtje naar super s toe moet of ik behou dit 100nx stuur gewoon.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

waar is trouwens je andere geblindeerde ruit achter?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

die heb ik niej.

ben sinds vanmiddag een trotse eiegenaar van een rode grill in uitstekende conditie en een heerlijke grijze OEM hoedenplank zodat ie in de zelfde kleur als de rest kan worden gespoten.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel