Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rob

met goed poetsen krijg je die sinaasappel wel goed hoor ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

niet als het minder goed gespoten is, karige blanke lak laag


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Wel leuk die remlichten Patrick, maar je kan er wel problemen mee krijgen.
Er wordt streng gelet op verlichting, hier in Zuid-Holland in ieder geval wel.
Ik had van die blauwe led stadslichten, ben zeker vier keer aangesproken door de politie in twee maanden tijd..toen heb ik maar besloten ze te verwijderen :politie:

Red Racer

zo dus ik heb een updatje :P

ik zie iedere keer weer op ebay een set OEM K11 koplampprotectors staan en wil ze iedere keer kopen maar dan ben ik te laat of verstuurt ze weer niet.

dus ik ben nu zelf voor de K10 bezig geweest, en wou het eerst proberen via de oven maar ging toch over op het hete lucht fohn.
en had nog een set plexiglas ruitjes dus heb die pas gesneden en bezig geweest met het buigen en passen van het plexiglas.


de handel gedeeltelijk vast getapet en ik ben het dus geleidelijk warm wezen stoken en niet te heet anders begin het te verkleuren en ziet er niet meer uit.
en overal om de koplamp gevormd en zo ziet het er uit.


rechter koplamp


linker koplamp



een voorbeeld als je het te lang op een zelfde plek verhit.



Sticker Mod



Dimlichten Mod 2.0
heb dus een 2de set dimlichten van de sloop gehaald en die gersonalizeerd.
goed schoon gemaakt en zwart gemaakt van binnen.


En dat ook met de lampen houders gedaan omdat je zo geen grijse waas in de lampen ziet.




Voorbumper Mod 3,0
grill er uit om bij de boutjes te komen.


wat plastic tussen uit gezaagd.


en de bumperbalk in matzwart gespoten om hem niet te laten opvallen.


omdat nu de bumper wat instabiel wordt heb ik hem extra verzekerd.



en er komt morgen een led mod bij en sommige zullen dat zaterdag avond zien als ik aannkom in lelystad.

later en houdoe.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

joyce-micra

nice  O0 dat met dat plexiglas (te heet geworden) was ook bij de achterlamp gebeurd van onze k11 zag ook zo uit :'( maar wel mooi zo hoe je dat hebt gedaan met dat plexiglas O0

ga zo door

Rob

lekker bezig geweest en ervaring rijker zo te zien
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

emiel


Rick_db


Red Racer

nice he O0

wil het ook wel voor me achterlichten doen :D :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

zo even een foto update.

Omdat het vandaag zulk mooi weer was ben ik met een maat van me wat foto's gaan wezen maken.

eerst wat bloemen in de nabije omgeving wezen zoeken.


Sorry Boer voor je platte paardebloemen.







morgen de rest nu accu leeg.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

netjes geen vast lopers gehad @ rijhoogte
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

nismo

Op de foto's in die hal is het net of je velgen van je auto zijn gejat en op de remmen staat kwa hoogte :D

Anti autostyle!!

Red Racer

We pakken het draad weer maar eens op en gaan verder met de update's

beginnen met de Super S bumperset die er weer goed onder kwam.
eerst maar eens begonnen met de bumpers weer op te bouwen en spuit klaar te maken.



alles weer netjes en gecleaned zoals het voorheen ook was, de voorbumper is me oude die ik heb gerenoveerd en de zwarte is een achterbumper die ik uit losser vandaan heb.


zo nu alles spuitgereed is halen we eerst verf en toebehoren.

de Kleur nissan Super Red.


en de toebehoren er voor, verharder en verdunning.



Hier gaan we alles spuiten in een eigen provesorische spuitkabine, wel met een compressor en een echte verfspuit van vaders.




het is weer geweldig gedaan door mezelf.


update 2
Het achterraam dat ik heb laten vervangen,de ergernissen kwam ten eerste dat er OEM een slecht rubber in zit en vrij gauw veel stof/zand/mos in de kieren en onder de rubbers komt te zitten.
en wat de meeste ervaren dat er met de wintermaanden maar 2 of 3 verwarmings streepjes het nog maar doen.

dus we beginnen met een kale kont ;)


en de ergernis, waar veel stof en zand in komt te staan.


en terug met een mooie nette achterraam en volledig aansluitend breed rubber.




verder met de voorbumper, dus we gaan het gaas plaatsen.

dus uitknippen,rondom vol kitten en met straatstenen de druk er op houden.




was eigenlijk zo gedaan aleen de mistlampen aansluiten was even een moeilijk iets en kwam er achter dat er 1 bolletje stuk was dus die geswaped uit me grilletje.


en verder met de fotoshoot update.














Deze heb ik mooi als achtergrond auf diese laptop.










de next updat zal de motorkap en de gril en waarschijnlijk de booskijkers denk ik zo.
grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Riesh

Ziet er netjes uit Patrick. Die achterruit irriteerde ik me ook al aan, ga ik bij mij ook zsm vervangen
Micra Addict

Red Racer

het koste mij iets van 200 euro of iets meer en het is echt een Super resultaat en geen zand of troep in je sponning.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]