Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

Red Racer

ik weil hem wel opsturen naar je in belgie aleen weet ik niet hoeveel dat kosten gaat.

hij moet wel gespoten worden dat is 1 ding zeker.
We komen er wel uit over dat verzenden samen.

hij gaat maandag naar de apk toe om m weer te keuren dus gauw morgen me oude bolletjes en dimlichten er in want blauw mag niet, zal ook mischien ff naar de sloop gaan voor een pijpje.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

hij is door de keuring heen dus weer een jaar vrolijk doortuffen.

die sidepipe gaat helaas niet door, maar ik kwam vandaag toch met een geweldig idee.

de verbouwde gaat er weer onder uit en een orgi gaat er weer onder met het eind pjpje bij de demper werwijdert en vervangen door 1/ 2 groote pijpjes en wat glaswol verwijdert uit de demper.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

Red Racer

Ik hoop dat het wat leuks gaat worden.
En dat er wat geluid uit komt.

Jaar.''[/size]

Red Racer

ben sind kort weer bezig geweest met een blacklight spray.

want ik had een spuitbus eerst voor me 8erlichten gekocht maar ik zag dat ze er moeilijk waren te verwijderen(simpel), dus ik heb me knippers maar aangepakt.

Hier het resultaat

Me zij knipperlichten.

voorkant :P

Me booskijkers vielen er bijna af omdat ik ze niet gebogen had naar de vorm van me koplamp dus die zij gevormd en geplakt.

Nu aleen nog een LIP zien te vinden en dat gat maken in me Bumper.

Jaar.''[/size]

Taxloss

Ik vind je grill erg mooi geworden, dat heb je goed gedaan, wel een klein beetje kleurverschil, maar dat houd je toch met rood, denk je niet?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

dat is wel zekker ja tax ;) heb het probleem ook probeer maar wit bij te mengen is of te veel of te weinig ;) kan je beter blik of bus op kleur laten maken en dan nog is de kans er :P

ziet er allemaal netjes uit weer zo

Micra_powerk10

Alleen volgende apk even orgineel erin ;)

Achterlichten zijn 3 moertjes :P en beetje kit
I am only the driver..
Ford USA Mustang

MicraMuts

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

k zal ff kijken waneer ik luxe kenteken platen kan gaan bestellen.

K ga morgen de stad in en langs autosam kijken voor mist ligten heeel mischien velgs striping.

Jullie hou ik direct op de hoogte.

Ps. weet iemand met wat voor subwoofer ik moet aanschaffen voor een zeer diepe en zware bass.

een dichte basskist of een een gepoorte basskist en hoeveel watt?

Jaar.''[/size]

SamBam

Ziet er goed uit.

Als je een diepe bas wilt hebben die doordreunt zou ik kijken voor een zo groot mogelijke. 12" of 15". Als je kleiner gaat kom je meer in de richting van kickbass. Let op. De grotere subs zijn langzamer dan kleine.Als je snelle bassen achter elkaar hebt kan het zijn dat ze door elkaar lopen. Maar dat is weer een kwestie van smaak en instellingen.

Qua bekisting zou ik dan voor een bandpass of bassreflex gaan.
Deze zijn wel best moeilijk te maken en te berekenen. Het beste is dan als je een kant en klare kist met sub koopt.

Je kan de subs bij een goede audiozaak ook beluisteren. Dan merk je het verschil het beste. En zij kunnen het beste advies geven.
Het aantal watt hangt helemaal af van je versterker. Zorg ervoor dat je niet boven het maximum W-RMS uitkomt van je sub. Zo kan je hem vrijwel niet opblazen.

Hier nog een stukje over de bandpass en bassreflex kisten.
1. Bassreflex behuizing
Een populiare manier van inbouwen is de bass-reflex of gepoorte behuizing. Vooral voor de liefhebbers van zeer diepe en harde bass is het de beste oplossing.

voordelen:
3 - 4 dB effiënter dan een gesloten box
minder vervorming en hogere belastbaarheid in het hogere bassbereik
mits goed ontworpen en gebouwd, diepere bassweergave

nadelen
grotere kast
zeer kritisch t.a.v. ontwerp- en constructiefouten (woofer kan simpel worden opgeblazen)

2. Bandpass behuizing
Behuizing waarbij de speaker in de kast is ingebouwd. Afhankelijk van het type met een gesloten of gepoorte ruimte achter de speaker, en altijd met een gepoorte ruimte vóór de speaker. De versie met 2 poorten heet dual-reflex-bandpass (of 6de orde bandpass), met een enkele poort wordt single-reflex-bandpass (of 4de orde bandpass) genoemd.

voordelen:
hoge efficiëntie en diep doorlopende bass
goede demping van de speaker, hoge belastbaarheid
speaker afgeschermd, zodat 'ie beschermd is tegen rondslingerende spullen.

nadelen:
moeilijk ontwerp en ingewikkelde constructie
woofer is 'onhoorbaar' overbelastbaar
transiëntweergave sterk afhankelijk van de gekozen afstemming, klinkt meestal 'traag'
grote kast

grt,Sam

Red Racer

dankje wel voor de informatieve info sam TNX :duim:

Ik heb vandaag gekeken bij Ron de Vries en me vader zij tegen me als we gewoon daar het juiste materiaal vandaan halen met de juiste informatie van hun dan laat ik het door een collega van me vader aansluiten op de goeie manier.

Heb zelf al een Rockford en een JBL bassklapper gezien en die grote versterker ruil ik in voor een kleine2-kanaals en een groote4-kanaals versterker.

Jaar.''[/size]

SamBam

Ron de Vries is een hele goede winkel.
Hebben ook mooie aanbiedingen.

Als je meer info wilt over de techniek van installs kijk dan eens op www.12vhifi.nl

grtz,Sam

Taxloss

vind je knipperlichten leuk staan
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

:duim: Dank jullie wel voor alle recties!! zo even tussen door :duim:
                   :wave:

Jaar.''[/size]