Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

Bunny

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Red Racer

het gaat om de bijde koplampen die ik nou in het bezit heb en ga verbouwen gnagnagnagna

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Milo

Citaat van: Red Racer op 07 mei 2011, 11:23:11
het gaat om de bijde koplampen die ik nou in het bezit heb en ga verbouwen gnagnagnagna

Dan zat ik toch warm ;D
Ik zat er aan te denken maar dacht dat gaat nooit lukken, vandaar dat ik de knipperlichten zei, dat zou miss enigzins nog kunnen :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Red Racer

zal later even de real life volvo lampen even plaatsen en het idee laten zien, denk dat ik de eerste en enigste dan ben met die lampen.

Jaar.''[/size]

Rob

ik weet het al... een colin mod @ ncn juke ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

precies jah zown soort mod maar dan in de march, met evt 3000k er in voor nog meer licht.

en hier gaat het meerendeels om :P

kan ze even niet vinden in een volvo met het light aan.

er komt wel een berg met licht uit aleen er moet toach anders nog eens een setje 3000k hid in.

thats al foks zo even op me kamer die koplampen uit elkaar checken :P

Jaar.''[/size]

Rob

met een beetje aanpassen van je grill en ophanging aanpassen van de lamp kan je ze misschien wel zo er in maken ? of zeg ik nou een mission impossible :P (voor mij klinkt het als een uitdaging wat ik zelf zeg hahaha)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

dat gaat toch niet, de lampen zit een bolling in en in de micra lampen zijn gewoon recht, ze zijn heel makkelijk uit elkaar te halen zag ik vanmiddag.

Jaar.''[/size]

Joery-Joery

Maar zijn die projectoren niet gemaakt voor helder glas?
de k10 heeft er ribbels in, hoop wel dat je het lichtbeeld dan goed kan krijgen.

Red Racer

een update gooi ikmer maar weer eens tussen in.

eerst heb ik me Imperial maar eens zwart geschildert.

nu heb ik aleen me brievenbus en nog iets op  het ding liggen en zoek nog gratis rommel.

heb ook een sticker uit japan gekocht.

is orgineel japans bedrukt en heb hem al inmiddels geplakt achter het raam.

en de Volvo projectors gaan mischien/waarscheinlijk niet in de K10 koplampen komen omdat joery-joery zij dat er geen helder glas in zit maar ik ga het wel proberen.
als het niks is maak ik het in een set k11 lampen.

en stickers van stickerdump.com op het JAF gekocht.

ben nu bezig met iets motorische doen wat sommige al weten.

jullie zullen het te horen/zien krijgen over wat het gaat.
dan zal ie wel af wezen? denk ik?

Grt Patrick

Jaar.''[/size]

Riesh

tsja, je auto is eigenlijk nooit af is mijn ervaring.
Micra Addict

Challenge

Ziet er mooi uit!
Weet je ook wat er op de Japanse stickers staat :P
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Red Racer

maja dat eigenlijk niet, wil het wel weten namelijk.

Jaar.''[/size]