SamBam's K10 (Te Koop!!! p18)

Gestart door SamBam, 30 juli 2008, 10:44:38

Vorige topic - Volgende topic

Cookiebox

Neh gaat niet staan.. beter stuur je ze naar mij op wil niet dat je voor paal gaat rijden....  ::)

Echt mooi kerel  8) ben benieuwd naar de foto's!

Red Racer

ik wil ze onder de MICRA zien sam!

zal ZEKER ziek gaan staan met die verlaging er bij.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra_powerk10

Super S Daschboard is hetzelfde.. Alleen de kleur is wat anders maar je komt nu ook aardig in de richting :P NICE :D
I am only the driver..
Ford USA Mustang

SamBam

paar probleempjes gehad met de velgen.

eerst moesten er andere centreerringen op. maar die had de vorige eigenaar gelukkig nog liggen.
toen op zoek naar een andere band omdat een gescheurd was. na een paar uur bellen met verschillende bedrijven eindelijk een gevonden. ze zijn waarschijnlijk moeilijk te krijgen in185/55/14

toen de wielmoeren. die waren te kort. dus moest ik hier andere voor hebben. Ik dacht geen probleem ff naar een automaterialenzaak en andere halen. maar helaas niet te krijgen met de schroefdraad die ik heb. moest dus besteld worden. vandaag de moeren opgehaald hebben ze de verkeerde meegenomen.
vanmiddag kon ik dus weer terug om de goede te halen.

daarna heb ik ze erop gezet. rij mn oprit af en kraaaaakkkkk. schuurt mn achterband gigantisch in de achterste wielkasten.  >:( mn wielrand van de super s hing er maar sip bij.  :'( gelukkig wel nog te maken.

nu effe bedenken wat ik hieraan kan doen.
wielkasten uitrollen kan wel maar dan kan ik de wielrand niet meer erop zetten. of ik moet hem uitrollen boven de rand.

anders worden het andere banden. 175/55/14

voor heb ik trouwens 185/50/14 en hier heb ik geen problemen.

grt, sam

rob

dam wat een kl*te dag als ik het zo lees

Red Racer

dat is niet een al te beste dag voor je sam.

bij MightyCarMods op youtube kan je zien hoe je je wielkasten het makkelijkste kan gaan uitrollen.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Zo dat word meteen drastische maatregelen nemen.. wielkasten uitkloppen is ook niet even gedaan grote kans dat de lak er af springt kun je dat ook meteen weer overnieuw spuiten  :o
Echt een klote dag voor jou ja

the legend

Denk dat je geen rekening hebt gehouden met de breedte van je velg of de ETwaarde.
Wat zijn deze? Ik weet dat deze velgen vaak onder Polo's liggen en die hebben lage ET waardes.

mvg
Har

Red Racer

maja sam je verzint er wel weer wat op dat ze super gaan staan onder je micratje.

Jaar.''[/size]

SamBam

Citaat van: the legend op 14 mei 2009, 16:02:29
Denk dat je geen rekening hebt gehouden met de breedte van je velg of de ETwaarde.
Wat zijn deze? Ik weet dat deze velgen vaak onder Polo's liggen en die hebben lage ET waardes.

mvg
Har

het gekke is dat ze voor wel passen. maar voor heb ik 50 bandjes en achter 55 met dezelfde breedte.  hij loopt alleen aan tegen de kunststof randverbreders. ET is 33 en dat zou moeten kunnen.

Question?
What other manufacturers wheels will fit my car?

Answer(s):
Anything of 13" 14" or 15" (bearing in mind if you have pulsar brakes some 14's wont fit and no 13"'s will fit)

4x100 PCD (pitch circle diameter) ET 15 to ET 45 offset (depending on wheel style and size)

Wheels from
Vauxhall corsa, nova, astra (4 stud) kadett, calibra 8V,
Vw Golf mk 1-3, Polo, Lupo,
Nissan Pulsar / sunny / almera 4 stud. primera 4stud, 180sx S13 4 stud.
Toyota Starlet, AE86 hachiroku, Celica, Mr2 4 stud,
Mazda 323, 626 4 stud, Mx-5 (modification needed to centre bore), mx-3 4 stud,
Honda Civic, Accord 4 stud, Integra, Jazz.

Ik verzin er wel wat op :)

grt, sam

Cookiebox

gaan ze uit van verlaagde auto of niet verlaagd..

the legend

Voor heb je altijd meer ruimte. Je zou 50 kunnen proberen maar voor mijn gevoel is de ET waarde te laag.
Meestal voor Micra zit je tussen de 35 en 40. Zijn de velgen 7J?

SamBam

oke van de ET voor de micra wist ik niet.
velgen zijn 6J.

ik ga van het weekend mn wielranden omrollen en de kunststof randen bewerken zodat het wel past.

denk dat ze het gebaseerd hebben op standaard vering
komt wel goed.

grt, sam

Micra_powerk10

Als je de 185-50 achter legt dan ook problemen?

Anders 165-60 of 165-65-14
I am only the driver..
Ford USA Mustang