SamBam's K10 (Te Koop!!! p18)

Gestart door SamBam, 30 juli 2008, 10:44:38

Vorige topic - Volgende topic

Taxloss

wat erg dat meen je niet.
Hopelijk is er nog iets van terug te vinden en beland hij niet in polen ergens.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nissanzwijndrecht

Sam,

al iets gehoord of gezien van je auto?

SamBam

Heb hem net terug.
Gevonden 10 km verder van huis.

Interieur compleet eruit.
Installatie weg. alle cd's weg.
het enige wat er nog in zit is een bestuurdersstoel.

Zonde maar ben blij dat hij gevonden is.

Red Racer

WHAAAAT, die instalatie was een heleberg Sam en dat interieur had je je hele ziel ingestopt.

we zijn wel weer opgelucht dat je hem weer terug heb.
compleet interieur dus ook het dashbord?

wat zijn je volgende stappen sam met de micra weer normaal interieur er in en een beetje sound of zo wegdoen(ik heb nog wel speakers 6x9 en bekabeling voor je hoor.

Groetjes Patrick

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

heb evt nog wek iemand gevonden voor als je het interieur er nog terug in wilt plaatsen.
advertentie nummer:335983708 op www.marktplaats.nl

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

van hem heb ik al het interieur toen overgekocht.
Hij had er inderdaad nog een paar staan voor onderdelen.

Ik wil mijn micra verkopen zoals hij er nu bij staat. dus zonder interieur.
Ik baal verschrikkelijk. Ik had hem liever compleet in de verkoop gedaan maar waarschijnlijk kunnen mensen niet met hun handen van andermans spullen afblijven. >:(

Hij gaat nu dus de verkoop in voor onderdelen, opknappen, cross oid.

nissanzwijndrecht

ik zou marktplaats maar beetje in de gaten houden kom je straks je eigen spullen nog tegen..... moet toch bijna iemand zijn geweest die het weet dat het er allemaal inzit?

succes Sam

emiel

Aloha,

wat zul je blij zijn geweest toen je het bericht kreeg dat je micra gevonden was en wat zul je verschrikkelijk boos zijn geweest toen je hem zag.

Zelf heb ik het met een motor gehad die was uit een afgesloten stalling (en hij stond op slot!) gestolen, ik kreeg twee dagen na de diefstal een telefoontje van de politie: we hebben uw motor gevonden.
Ik natuurlijk heel blij naar het takelbedrijf waar de motor zou staan, nou ik kom wel janken want er stond een heel kaal frame met alleen de nummerplaat er nog op.

Groetjes en succes,

Emiel

P.S. marktplaats in de gaten houden is een goede tip.

MicraMuts

Vind wel apart, denk dat iemand het zelf in zijn of haar micra gaat gebruiken.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Ed

Citaat van: emiel op 15 april 2010, 08:42:58
Aloha,

wat zul je blij zijn geweest toen je het bericht kreeg dat je micra gevonden was en wat zul je verschrikkelijk boos zijn geweest toen je hem zag.

Zelf heb ik het met een motor gehad die was uit een afgesloten stalling (en hij stond op slot!) gestolen, ik kreeg twee dagen na de diefstal een telefoontje van de politie: we hebben uw motor gevonden.
Ik natuurlijk heel blij naar het takelbedrijf waar de motor zou staan, nou ik kom wel janken want er stond een heel kaal frame met alleen de nummerplaat er nog op.

Groetjes en succes,

Emiel

P.S. marktplaats in de gaten houden is een goede tip.

Daarom zeg ik maar zo voor de zoveelste keer maskeer je kenteken als je foto,s op de site zet.
De internet criminaliteit is erg hoog op de forumsite's van veel autoclubs.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Joery-Joery

Verschrikkelijk nieuws ik hoop dat je de spullen nog terug vind, al geef ik dat niet veel kans.

Ik kan er ook niet bij dat iemand een k10 steelt, volgens mij moet dit dan ook een bekende zijn die wist dat jij een super s interieur had.

@Ed

Met een kenteken schiet je toch niets op tenzij je bij de politie werkt lijkt me?
Tegenwoordig is het veel makkelijker te achterhalen waar iemand woont via zijn naam in combinatie met woonplaats en dan googlen of zoeken op hyves of dat soort sites.

Red Racer

het zij heel mooi zijn als ie weer compleet verkocht wordt.

heb je voor ons evt een foto hoe je M10 er bij staat nu , met interieur foto's?

Wees Vreselijk voorzichtig met die GT 5 TURBO !!!!!!!!!
grt Patrick

Jaar.''[/size]

Red Racer

Als je de K10 dan evt in onderdelen verkoopt, heb ik evt wel intresse in die velgies van je.

dan heeft joery wel intresse in je mooie bumperset.
grt Patrick

Jaar.''[/size]

Joery-Joery

Nope niet meer, ik heb nu al een bumpersetje ;)

Red Racer

Jaar.''[/size]