Mijn Micra K11 1996 (Red and Black)

Gestart door jasperdg, 29 oktober 2008, 13:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

rob

de unit speelt mee als het te veel reflecteert heb je afkeur denk ik nadruk op denk ik!

Ronald

als je lichtbeeld gewoon goed is, dan vind de apk keurmeester het ook goed.
hoeft denk ik niet per se aan helder glas te liggen, mijn NX heeft geen helder glas en is ook met xenon goedgekeurd
alleen de politie vind het niet goed als de lampunit er niet officieel voor goedgekeurd is

gefeliciteerd met de apk trouwens :)

Taxloss

#212
Ja precies, bij mij bij de apk kijken ze ook niet zo nauw op de verlichting als alles maar goed is afgesteld.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

mijn keurmeester wel weer dus tja ik weet niet wat ik er mee moet doen...

Ronald

Citaat van: rob op 07 oktober 2009, 13:26:54
mijn keurmeester wel weer dus tja ik weet niet wat ik er mee moet doen...
gewoon voor apk halogeen lampen erin, daarna weer xenon aansluiten
simpel zat toch?

jasperdg

Ik moet wel zeggen dat ik de Xenon set wel erg veel strooilicht vind geven... Het is niet de goedkoopste set, maar vooral naar rechtsvoor wordt veel licht gestrooid. Ik schaam me als ik op de borden boven de weg gewoon de schaduwen van mijn voorliggers zie... Denk dat ik te veel in hun spiegels schijn. Alhoewel dat dan weer meevalt als ik vlak achter iemand sta.
Nou ja, ik heb het voor alle zekerheid al gevraagd bij de APK en die zei dat het goed was.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

dat heb ik ook idd, veel strooi licht.

k vind het zelf prachtig om te hebben maar als er eentje achter je zit met dat licht is het wel IRRI


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

Net even gekeken naar de beginstand en erachter gekomen dat ik dit afgelopen jaar maar liefst 17.000 km heb afgelegd... En dat terwijl ik max 10km van mijn werk woon. Meeste verkeer is dan naar de meetings en naar Dronten geweest waarschijnlijk  :P

Oh ja, de dashboard sierplaten zijn allang betaald, maar nog steeds niet binnen  :-\ http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260507706354
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

emiel

Aloha,

het kan zijn dat het iets langer duurt, een buitenlandbetaling duurt iets langer dan normaal en ook het verzenden kan iets langer duren.

Maar via ebay heb je als koper meer rechten dan via marktplaats(we hebben verleden week dinsdag een 100NX stuur betaald en tot op heden nog niets ontvangen) en je kunt de verkoper altijd nog eens mailen hoe het zit.

Groetjes en succes,

Emiel & Andrea

jasperdg

Citaat van: Red Racer op 08 oktober 2009, 20:48:11
dat heb ik ook idd, veel strooi licht.
k vind het zelf prachtig om te hebben maar als er eentje achter je zit met dat licht is het wel IRRI

Precies en daarom heb ik ze zaterdag uitgebouwd. Iemand een bod??
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Bass blockers tussen de achterspeakers geplaatst. Nu kan ik zonder vervorming een stuk harder afspelen  :P
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Schopje.
In de winter de bocht uit gevlogen en daarbij een deuk in de bumper en motorkap.
Daarom even minder met de Micra bezig en is het even gewoon een vervoermiddel. Maar wel nog een erg leuke die altijd start en een lekker geluid heeft uit uitlaat en speakers.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

emiel


Red Racer

dat is zeer jammer, er zijn er een hoop mee in de slip geraakt in de winter maanden hoor.

heb je al een vervangende motorkap en bumper gevonden?
wat is btw je kleur code van de auto want als ik tijd heb tuf ik vanmiddag ff lang de sloop.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

chiba_kun

Balen dat je schade hebt aan je Micra man! :(

(gelukkig zijn er wel genoeg goede 2e hands onderdelen beschikbaar voor de Micra)