Mijn K12 uit 2004! (foto's toegevoegd!)

Gestart door justin1989, 13 januari 2009, 11:41:03

Vorige topic - Volgende topic

justin1989

Omdat ik nieuw ben op dit forum leek t me wel zo gepast om even te vertellen wat voor Micra ik heb en mezelf even in t kort voor te stellen :)

Ik ben 19 jaar en woon in Kaatsheuvel, zit 3e jaar HBO studie momenteel.

Maar nog belangrijker, de auto!

Nissan Micra K12 uit 2004, 1.2 (65 pk), helaas geen 80pk versie omdat me ouders hem hebben gefinancierd :( kleur zilver grijs. Zit pas 27.000 op de teller.

Wat ik er aan heb gedaan tot nu toe is alleen een (redelijk groot) sierstukje erop gezet.

Wat er nog gaat gebeuren aan mijn Micra:

- Eind 2009 nieuwe Velgen, waarschijnlijk 16'' BSA Energy 393 Black. Zie

- Deze week (waarschijnlijk 14 Januari), tijdelijk nieuwe wieldoppen omdat de originele wat zijn beschadigd door mijn en mijn moeders parkeerkunsten.. Deze heb ik besteld en zullen zsm binnenkomen. Het zijn deze

- Een spoiler, zal hierover ook een TKG topic openen. Ik wil er een zilvere of zwarte spoiler op, maar de prijs van een nieuwe inclusief spuiten is mij wat te hoog, vandaar dat ik t 2e hands ga proberen  ;)

- Sport filter dr op

- Als de velgen dr op zitten wordt de auto 2,5 cm hoger, wil de auto c.a. 4/5 cm verlagen, maar dat zal nog even op zich laten wachten afhankelijk vd prijs.

Binnenkort als de nieuwe wieldoppen erop zitten zal ik foto's plaatsen!

mvg Justin

Bunny

gefeliciteerd! ben benieuwd naar de foto's :)

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Larrs

Welkom. :)

Die zwarte velgen zullen wel goed staan onder een zilver grijze K12. Maak maar een foto als ze eronder zitten.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

welkom en idd zullen mooi staan zwart onder zilver

justin1989

Bedankt voor de reacties ;)

Ik zat te twijfelen aan de wieldoppen in zilveren versie, maar met zwarte stalen velgen lijkt een zwarte wieldop wat robuuster en neigt meer richting n echte velg, en jullie bevestigen dat ook nog is :) De prijs van die wieldoppen stond me ook erg aan, 29 euro inclusief verzending is niet duur..

Nu binnenkort nog een nieuwe luchtfilter, heb al wat zitten zoeken op t forum en kwam erachter dat de K&N Inlegfilter het meeste gebruikt worden voor de K12, geeft dit echt een performance boost of is het verschil niet te merken? (hoeveel pk/ koppel/ geluid meer??)
Vond de prijs van 60 euro exlc. btw namelijk wel mooi, aangezien mijn budget vrij beperkt is als student ;)

mvg Justin

nissanzwijndrecht

welkom hopelijk zien we je op de eerstvolgende meeting

justin1989

Als ik die datum kan zal ik zeker van de partij zijn! :)

MicraMuts

Hey welkom!  :duim:

Ben erg benieuwd naar je K12! Denk dat de zwarte wieldoppen mooi zullen staan!  :duim:

Als je lid wilt worden, kun je mij een pm sturen.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Geuens

Welkom! :)

nismo

Dat inlegfilter van K&N is prima, hebben wij ook gehad en je merkt echt wel verschil, althans bij onze 1.4 met 88 pk wel.. we hadden zonder filter 93.2pk en met 98.1 pk.

En het geluid scheelde ook wat en net iets meer koppel enzo, niet dat het extreem is maar je merkt het wel.

Anti autostyle!!

justin1989

Ik ga het ook zeker overwegen, de prijs is erg netjes en wat meer geluid is ook wel leuk, momenteel hoor je hem amper tenzij ik toeren ga rijden (tot c.a. 5300 rpm).

De wieldoppen komen waarschijnlijk morgenochtend, ze zijn namelijk maandagavond om 12 uur verzonden (kreeg iig de mail op dat tijdstip:p), dus tegen de middag hoop ik al de foto's op het forum te kunnen zetten.

mvg Justin

Red Racer

welkom hier op het micra forum.

ik wou laatst ook van die zwarte maar ik verf ze nu zwart.

die K12 lijkt me een leuk autotje, maar we zouden graag foto's er van willen zien.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

justin1989

Ik heb even zitten zoeken en ben toch nog n foto tegengekomen ;)
Is gemaakt in Frankrijk. Zonder het sierstukje..

De TNT kwam vandaag precies toen ik weg was, dus die wieldoppen zullen er morgen op zitten en dan maak ik direct foto's!

Red Racer

ff een persoonlijke vraag:

je bent 19 maar waarom een micra en geen *kuch* polo of golf *kuch*

het is een zeer knap autotje, mischien tot op een meeting.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

je hebt ook nissan fans ;) en polo bedoel je waterPOLO? vind dat toch zoon vies woord hahaha