Jan-Paul --- driemaal is scheepsrecht: de derde K11! (blz 7)

Gestart door Jan-Paul, 02 mei 2005, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Jan-Paul

Zo.. gisteren mijn remblokken binnen. Omdat Pagid een lange levertijd had hebben ze uiteindelijk Lockheed remblokken besteld. Deze zijn iets harder dan Pagid blokken, maar weer zachter dan Nissan blokken. Daarna toch maar nagevraagd, en na een controle van de remschijven van mijn Micra ook maar gekozen voor nieuwe remschijven. (ik geloof van het merk International, maar ik kan het verkeerd hebben, ze zijn gegroefd en geventileerd dacht ik, alhoewel ik het laatste niet zeker weet trouwens)

De remblokken zijn dus niet gemonteerd, maar worden binnenkort tegelijkertijd met de nieuwe remschijven er opgezet.

Dus binnenkort weer als het goed is een leuke upgrade om rem-gebied.  8)

Penningmeester Nissanclub Nederland

Jan-Paul

Zo, vandaag nog even naar Limpex gebeld.

Hij heeft toch nog de Pagid remblokken binnen gekregen, dus kan mijn (nog niet gemonteerde Lockheed blokken)  daarvoor omruilen. Ik moet morgen even bellen en dan zou hij zeker weten of hij de National remschijven binnen heeft gekregen uit Engeland. Nog even afwachten dus..

Ander nieuws: over 2 weken krijgt mijn Micra een nieuwe voorruit, in de huidige zit een barst van 15 cm sinds kort (aan de rechterkant (nog) uit het zicht.

Geeft op zich niet, de ruit had in de loop van de tijd al tientallen (volgens carglass niet meer repareerbare) sterretjes en krasjes opgedaan, dan kon dit er ook nog wel bij.   :D

Marc

Citaat van: Jan-Paul op 15 september 2005, 21:56:16
Ander nieuws: over 2 weken krijgt mijn Micra een nieuwe voorruit, in de huidige zit een barst van 15 cm sinds kort (aan de rechterkant (nog) uit het zicht.

Das mooi want we krijgen binnenkort weer een voorraad raambanden (logo micra fanclub logo) binnen.

Jan-Paul

Raamband? De Micra SE heeft standaard al een blauwe raamband.  >:D

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Marc

Citaat van: Jan-Paul op 16 september 2005, 13:23:59
Raamband? De Micra SE heeft standaard al een blauwe raamband.  >:D

Het gaat ook alleen om de letters en het logo van de club ::) ::) ::) ::)

En die van mij heeft ook al gewoon standaard een groenige raamband, maar dat bedoel ik dus niet.

Jan-Paul

Nieuwe voorruit zit er in, zaterdag komen de nieuwe remschijven er op.  :)

Jan-Paul

Zo, nieuwe remschijven zitten er op. Als je nu door de spaken van de velgen heen kijkt ziet het er al een stuk leuker uit.  >:D

Eerste 300 km o.i.d. voorzichtig inremmen werd er gezegd. Dat doen we dan maar.

Uiteindelijk dus: National remschijven (in ieder geval gegroefd, ik zal nog 's kijken of ze nu ook geventileerd waren) en Pagid remblokken.

Jan-Paul

Vandaag bij de bandenboer om de hoek langs geweest, eens informeren hoe 't volgens hun met mijn banden stond.

Mededeling: binnen nu en een paar duizend km moeten ze vervangen worden.  (de set zit er nu 50.000 km op)

De vorige set Contibanden (toen nog in de smalle maat 165/60)  is 55.000 mee gegaan, dus wat dat betreft kan 't wel kloppen.

Prijzen van een nieuwe set:   Continental :  86 euro per stuk.  (H codering (210) in de maat 185/55/14.

Semperit: prijzen 65 euro per stuk, T codering (190).

Alle prijzen incl montage enz.

Jan-Paul

Zo, vandaag even wat nieuwe fotos gemaakt.  8)

[verwijderd door de admin]

aztec micra

Jan-Paul

oh ja, de nieuwe remschijven zijn ook wel fijn trouwens.  :)

Challenge

Zo ziet er weer aardig bling bling uit :o
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Heiko

Jan-Paul

Zo, vandaag Continental M+S (winterbanden) besteld, in de maat 185/55/14. Kan ik er in ieder geval t/m het voorjaar mee vooruit, en volgende winter weer.
(prijs was behoorlijk scherp, 58 euro incl montage bij de (ex) Nissan dealer.  :)