Cookiebox Micra K10 March

Gestart door Cookiebox, 07 mei 2009, 22:09:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cookiebox

oh zie het verschil nu ook... de een is vierkanter en de ander is wat groter en ronder.. lol  ;D tijdens het overzetten niet eens op gelet  :o

Red Racer

ik heb nog wel een linker spiegels voor je aleen het rubber en het binnenste plaatje moet ik dan ff van de sloop halen.

10 euro?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

#92
Citaat van: Red Racer op 31 juli 2009, 17:21:30
ik heb nog wel een linker spiegels voor je aleen het rubber en het binnenste plaatje moet ik dan ff van de sloop halen.

10 euro?

O nee dankje !maar dat hoeft niet. Ik hou me daar niet zo mee bezig! ;D Wij zien het verschil bijna niet.

Nieuwe distributieriem erop! Dus die kan er weer even tegenaan.

Cookiebox

crea met TL-bakken plastic  ::)



is nog beginfase ze moeten nog netjes afgekit worden enzo maar ze waren de kitspuit kwijt op me werk  >:(

Red Racer

je moet geen siliconenkit gebruiken want dat slaat mat transparant uit als het droog is geworden.

staat wel ZEER mooi,open gril next mayby?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

#95
mijn nieuwe einddemper binnen!  ;D Die zit er hopelijk voor zaterdag op!Ben benieuwd! Ik zelf wil graag een golf 2 grill erop of open ben er nog niet uit!maar dan eerst de bumpers mee spuiten. :duim: nog genoeg plannen dus!

Dit word hem:

Red Racer

deze heeft Jasper ook geloof ik.

en een golf grill zal wel sjiek staan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob


Cookiebox

eind demper zit eronder! ;D gelukkig! foto's en filmpje komen nog! 8)

Geuens

pas wel goed bij witte auto van die pinkers :duim:
Leuke demper :)

Taxloss

Ik ben benieuwd naar het resulaat. maar dat zullen we zaterdag wel zien.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Cookiebox

ding zit er onder.. al zaten we wel met de achteras te klooien dat de demper er niet tegen aan zou komen dus nu steekt het eindstuk wel een stukkie uit... maar het geluid is echt netjes :D niet te hard geen knetter maar gewoon een brom  8)

Taxloss

das lekker he. vooral bij het terug schakelen... hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Cookiebox

hehe uit laten rollen idd broemmmmmproppompom  ;D .. denk dat ik de middendemper van de Golf ook maar eens er onder uit ga halen  ::)

Red Racer

golf middendemper?

als ik rond de 60 laat uitrollen begint ie mooi te knetteren.
en over die achteras heen had ik eerst met een golf 2 remus die we er onder hebben gepriekt,iedere drempel raakte de as weer die uitlaat.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]