Effe voorstellen

Gestart door Stefan Aztek, 05 augustus 2005, 18:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan Aztek

tnx en ook gestemd?

Auto kopen? ben wel een beetje stieken aan het kijken naar seat leon 1.8 turbo. (180pk)

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Taxloss

alles is te koop zeggen ze he? hahaha... dus jouw micra ook? gehehehe, neej mijne bevalt nog heel goed, zal ik ook maar ff voor je stemmen dan?

Taxloss
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Stefan Aztek

Nou bij een leuk bod wil ik er wel over nadenken. Als je wil stemmen graag.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Taxloss

Gehehehe ze zullen bij DIXONS (hahahaha) wel een hekel aan me hebben want ik kan niet stemmen via de site, beetje raar. Als ik op het stem knopje druk gebeurd er niets....
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Je moet een code intypen, dat wel gedaan?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

jah heb ik ingetypt en daarnaast zie je een rood hokje met het woordje STEM... daar heb ik nu al 300 keer op gedrukt maar er gebeurt niks... raar toch?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Als het goed is krijg je een popup schermpje met een kruisje er in dat je stem verwerkt is  :)


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

Neej gebeurt helemaal niks... ze willen mijn stem gewoon niet hebben daar.... hahahaha sorry heb het geprobeerd, ga er weer van tussen, heb verjaardag...

greetzz
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Stefan Aztek

oke tnx in ider geval geprobeerd.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Sylvia

zo gestemd, morgen weer

Igor

Citaat van: Taxloss op 29 januari 2007, 19:24:07
Gehehehe ze zullen bij DIXONS (hahahaha) wel een hekel aan me hebben want ik kan niet stemmen via de site, beetje raar. Als ik op het stem knopje druk gebeurd er niets....


Integendeel hoor ;)

Stefan Aztek

Heb van de week een setje verstelbare zwart/grijs kunstleren sportstoelen gekocht. Dit was iets wat al een tijdje op mijn verlanglijstje stond. Heb van Marcel een setje orginele stoelsledes gekocht. Nu maar kijken of er wat van te maken valt. Hebben mensen er nog tips hoor ik ze graag. Hieronder de foto's van de stoelen.







Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Micra SRi

Ziet er goed uit.
Succes verder.

vr.gr.
Luigi

biermagnaat

hoe heb je die interieur delen gespoten? lijkt me ook wel mooi om een aantal delen van mijn interieur een kleurtje te geven.

Challenge

Ik denk dat je voor het plaatsen van de stoelen ook moet kijken wat er voor aansluiting aan de onderkant van je nieuwe stoelen zit.
Ik heb zelf 3mm plaatstaal gebruikt en een eigen frame gemaakt.
Ben je wel effe bezig maar dan zit de stoel muurvast. :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl