mijn micra k11 uit 1994

Gestart door janvdam, 31 augustus 2009, 11:39:46

Vorige topic - Volgende topic

rob

815 kilo weegt de auto nu dus :P (1.0 had je toch?)

Challenge

Dan is het echt een hele zware demper,heb ook een complete 2,5 inch uitlaat maar die zal geen 20 kg wegen.
(dempers zijn bij mij wel rvs).
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

janvdam

nou ben vanavond ff bij de auto wezen kijken... de demper zat eronder :D alleen toen ik een proef rit ging maken bleek dat het toch niet wou.... hij klapperde overal tegen aan. ook al hing hij nu in 4 rubbers!!!! alleen de demper! dus ze hebben nu een rvs pijp naar achter vanaf de kat recht.... en daar een heel klein dempertje van een bmw m5 erop gezet.... klinkt wel bruut! morgen avond ophalen.

dus als mensen belang hebben bij de grote demper! zal morgen ff een foto maken en posten!

bij thuis komst vanavond kreeg ik te horen dat me oma met de andere micra ook de uitlaat verloren is.... ook vanaf de kat.....

morgen dus ook ff laten maken :P
Micra under construction!!!

Larrs

Ben zeker benieuwd naar de foto's.

Die lasverbindingen zijn dan ook ontzettend slecht, als ze allemaal op dat punt doorroesten. :(
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

zal een mooi pijpje wezen z te horen.

ook zeker een micra kwaal die lasverbinding?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

janvdam

nou heb de auto eindelijk terug :D na 2 dagen :P vond het weer een groot plezier om erin te mogen rijden.... met een lekker geluidje aan boord :D het is nu te donker om foto's te maken dus morgen zijn jullie de eerste die de foto's zien!

en de eind demper is zoiezo nog te koop! er zijn 2 extra beugels aan gelast. past zo in de orginele ophang punten van een micra k11..  Alleen hij klapperde bij mij heel erg! vandaar dat ik het nu weer anders heb dan de planning was.

Heb nu een rvs buis naar achter vanaf de kat. En daar achter heb ik een eind stuk van een bmw m5......

Klinkt lekker :D

rob

wat bedoel je nou precies met klapperen?
heb ook een tijd gehad dat hij tegen me panhard stang aan klapperder namelijk...

janvdam

nou bij deze eindelijk de beloofde foto's!!!

Heb trouwens ook een leuke sticker besteld! :D ff w88 tot hij binnenkomt...

street pirate

die wil ik dan onderaan het voorraam hebben! foto's ervan volgen zodra de sticker erop zit!

rob

netjes hoor :) nu nog een sport grill :) zoals ik in de rode van me pa heb ;)

janvdam

dat was ik zeker nog van plan rob!!!

Wou binnenkort ff een gril halen en zelf gaan bewerken!

rob

wordt hij alleen maar stoerder van ;)

janvdam

zo vandaag eens ff bezig geweest met me grote hobby :D raampjes plakken :D er zitten no een paar lucht bellen in maar heb de auto aanstaan nu met kachel op standje hoog..... zodat die er uit gaan.

van de week moet ik nog 4 auto's de ramen van blinderen. hiervan volgen nog de foto's... ook volgen er nog foto's van dat mijn ramen helemaal strak zijn!

HSDJ

helaas zie ik je foto's niet. :'(
Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB

janvdam

dat is apart.... als ik hier in het topic kijk zie ik ze wel......

janvdam

de licht bellen zijn er nu gelukkig allemaal uit :D zal morgen nog een paar foto's maken. van hoe die er nu bij staat!